۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
آیا بچه دار شدن بعد از سرطان ممکن است؟ شاید برای شما هم این سئوال پیش آمده باشد و فکر کنید که ممکن نیست، اما درمان نوین سرطان این امکان را به وجود آورده است.
کد خبر: ۴۴۶
بچه دار شدن بعد از سرطان ممکن است؟

به گزارش سرطان نیوز، به تازگی زنی بریتانیایی پس از درمان نوین سرطان صاحب فرزند شد. این زن که «سامی گری» نام دارد و 26ساله است نگران بود که سرطان باعث نازایی او شود، اما از یک روش درمانی سلولی به اسم CAR-T استفاده کرد، در 23 ماه فوریه، دومین فرزند خود را به دنیا آورد و نامش را «والتر» گذاشت. 


او که به نوعی سرطان لنفاوی دچار بود، ابتدا شیمی‌درمانی و رادیوتراپی را امتحان کرد، اما سلول‌های سرطانی در بدن او پیشرفت کردند.
این روش‌های درمانی باعث شده بود او به مدت یک سال پریود نشود.


«سامی گری» درباره شرایطش این‌طور توضیح داده: «از مرگ نمی‌ترسیدم، از این می‌ترسیدم که فرزندم «هارپر» را تنها بگذارم.»
او بیمار و ضعیف بود و نمی‌توانست از دخترش مراقبت کند، اما حالا حالش خوب است و می‌خواهد برای هر دو فرزندش مادر خوبی باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
06:00 - 1403/02/18
سرطان نیوز گزارش می دهد؛
نفس هایی که در سینه حبس می شود/ حدود ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
آسم یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن غیرواگیر است که بیش از ۲۶۰ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده است و مسئول بیش از ۴۵۰ هزار مرگ در سال در سراسر جهان است که بیشتر، آن‌ها قابل پیشگیری هستند.
11:31 - 1403/02/16
تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
یکی از بیماری‌های بسیار رایج و شایعی که افراد زیادی را در سراسر جهان درگیر کرده است، سرطان است. یک بیماری به نسبت کشنده که می‌تواند به‌صورت خاموش در بدن افراد پیشروی کند و با درگیر کردن اندام‌های مختلف، روند نرمال زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد.
پیشنهاد امروز