۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
دکتر یداله سهرابی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۵
نویسنده محمدرضا شاهمرادی

با گزارش سرطان نیوز متن پیام دکتر سهرابی به این شرح است:

 

سفید پوشان گمنام روزتان مبارک
آنچه که هستی را شکوه و زیبایی و طراوت جسم و روح می‌بخشد در گرو رسالت تشخیص توست.

جلوه وجود انسان‌هایی والامقام است که از هرگونه قید و بند‌ها رها گشته و مانند پرنده علم در بیکران خلقت عظمت می‌آفرینند و برای جامعه گویی باران رحمت الهی هستند به زمین تشنه! زیستن برای خدمت به بیماران! زیستن برای نوید زندگی و زیستن برای آنچه که پروردگار قادر و متعال بهای آن را میداند.

روز آزمایشگاهیان را بر تمام سفید پوشان سبز اندیش آریایی، که این خانواده‌ی عظیم همانطوریکه می‌دانیم بخاطر تحمل خستگی و رنج کار بخاطر در صحنه‌های حساس بین مرگ و زندگی، بخاطر دیدن و درک چشمان خسته بیماران و ... از خود گذشتگی‌ها و ایثار‌ها خصوصا در این ایام اتمسفر کرونایی از خودشان نشان داده و شهیدان مدافع سلامت را تقدیم این مرز و بوم برای حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان نموده اند.

تقدیر و تشکر ویژه دارم و روز سی ام فروردین زاد روز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را خدمت همکاران محترم علوم آزمایشگاهی تبریک عرض نموده و آرزو دارم افق زندگیتان پایدار و سیمرغ وجودتان همواره بلورین باشد. برای شما ایثارگران و دیده بانان گمنام عرصه سلامت و خانواده محترمتان از خداوند منان پیروزی، بهروزی، کامیابی و شاد کامی مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر یداله سهرابی
عضو شورای عالی نظام پزشکی
رئیس کمیسون دارو وتجهیزات نظام پزشکی کل کشور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:00 - 1403/02/27
رئیس کل سازمان نظام پزشکی:
همکاری مجلس و نظام پزشکی منجر به ارتقای سلامت ایرانیان می‌شود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اهمیت حوزه سلامت، به نقش و ساختار نظام پزشکی از زمان تأسیس پرداخت و گفت: با توجه به تنفیذ نظر مجمع عمومی با حکم رئیس جمهور، نقش مؤثر و محوری نمایندگان مجلس در تعامل با سازمان نظام پزشکی برای حل مشکلات مردم و جامعه و ارتقای سلامت ایرانیان بسیار اهمیت دارد.
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز