۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
ابراهیمی:
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه به بخش سلامت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.
کد خبر: ۴۷۴۴

به گزارش سرطان نیوز، یحیی ابراهیمی در جلسه علنی امروز به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: نقاط مثبتی در بودجه در حوزه سلامت وجود دارد که از جمله آن اختصاص هفت همت اعتبار برای صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و اختصاص حدود پنج همت برای تعرفه خدمات پرستاری، همچنین ۴۷ همت برای اجرای نظام سلامت پیش بینی شده است.

به گفته وی، در لایحه بودجه اعتبارات برای هزینه کرد سلامت واقعی ذکر شده و اعتباراتی برای بیمه تکمیلی جانبازان در نظر گرفته شده که از بیماری‌های ناشی از جنگ رنج می‌برند.

ابراهیمی اختصاص اعتبار برای استقرار سامانه الکترونیک و حذف امور گمرکی را از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه برشمرد و اظهار کرد: در بودجه برآورد دقیقی برای اجرای طرح دارویاری نشده است برای اجرای این طرح و پاسخ به نیازهای دارویی به ۹۰ تا ۱۱۰ همت اعتبار نیاز است اما در بودجه ۶۹ همت دیده شده که نمی‌تواند پاسخگوی تامین مواد اولیه دارو هم باشیم باید این موارد اصلاح شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
06:59 - 1403/02/10
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»/ هر کار تحقیقاتی باید با رضایت افراد باشد
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح‌های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.
پیشنهاد امروز