۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
عضو پژوهشکده رویان گفت: در میان کشور‌های اطراف وضعیت بسیار عالی در سلول‌های بنیادین داریم و جزو ۳ کشور اول در خاورمیانه هستیم.
کد خبر: ۱۹۹۳

به گزارش سرطان نیوز، حامد دائمی گفت: پژوهشکده رویان در اصفهان مستقر است و اکنون در علوم دامی بسیار پیشرفت داشته است و شرایط خوبی داریم.

او گفت: در میان کشور‌های اطراف خودمان وضعیت بسیار عالی و مناسبی در این امر داریم و حداقل در سلول‌های بنیادین می‌توانیم بگوییم که جزء ۳ کشور اول در خاور میانه هستیم و این امر دستاورد بزرگی است و البته سایر کشور‌ها نیز در این راه تلاش‌های فراوانی می‌کنند و از امکاناتی استفاده می‌کنند که در کشور ما وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او افزود: اکثر اوقات این کشور‌ها با سایر کشور‌های توسعه‌یافته در اروپا و آمریکا در تعامل هستند و افراد شاخص از همان کشور‌ها را در موسسه‌های خود استفاده می‌کنند. اما ما در کشورمان تنها به دلیل توانمندی خود افراد است که به این‌چنین پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
06:59 - 1403/02/10
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»/ هر کار تحقیقاتی باید با رضایت افراد باشد
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح‌های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.
پیشنهاد امروز