۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اکنون قرار شده امکان دارورسانی در اختیار همه افراد واجد شرایط قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۲۷۸۰

به گزارش گروه غذا و دارو سرطان نیوز، سیدحیدر محمدی٬ رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص لغو مجوز دارورسانی برخی از موسسات گفت: دستورالعمل ارسال غیر حضوری دارو در سازمان غذا و دارو تدوین شده است.

او افزود: بر اساس دستورالعمل تدوین شده ارسال دارو، تمام متقاضیان واجد شرایط انجام این کار می‌توانند در این طرح فعالیت کنند.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در گذشته دارورسانی به صورت غیر حضوری در اختیار یک مجموعه خاص بوده که این کار به صورت آزمایشی توسط یک مرکز انجام می‌شد و مورد اعتراض یکی از کمیسیون‌های مجلس قرار گرفت. اکنون قرار شده است تا در اختیار همه افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد: دستورالعمل جدید دارو رسانی به صورت غیر حضوری در آینده‌ای نزدیک ابلاغ می‌شود.

محمدی تاکید کرد: بر اساس چارچوب اعلام شده همه افراد و مجموعه‌ها می‌توانند از همین مسیر استفاده کنند.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر دارو رسانی به درب منزل به صورت پایلوت برای بیماران خاص تهرانی در حال انجام است که در صورت موفقیت آمیز بودن، طرح دارو رسانی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای عقب نماندن از تکنولوژی در کشور باید الزامات آن را فراهم کنیم و پیوست‌های فنی و نظارتی دقیق‌تر از گذشته انجام شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/22
هر ساعت اضافه‌کاری پرستاران ۲۸۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان است
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این که میانگین اضافه‌کار پرستاران در مراکز درمانی ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان به ازای هر ساعت است، گفت: نسخه اولیه لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران با هدف بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها تدوین شده است.
13:00 - 1403/02/19
نقش ماماها در ارتقای سلامت مادران/ غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ سینه با محوریت ماماها
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشار به نقش بی بدیل ماماها در مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقاء سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، گفت: نقش ماما در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است.
12:00 - 1403/02/19
ارائه پیشنهادات سازمان پرستاری درباره لایحه مادی معنوی پرستاران/ لزوم جذب نیروهای دوران کرونا
رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی نهاد ریاست‌جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر زحمت‌کش، سازمان نظام پرستاری کل کشور پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داده است.
پیشنهاد امروز