۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
بنابر جدیدترین آمار جهانی کرونا، مجموع مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در دنیا تاکنون به ۶۷۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۵۰۶ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۱۸ بیمار نیز تایید شده است.
کد خبر: ۵۳۱۹
 

به گزارش سرطان نیوز، بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی "ورلداُمتر"، طی شبانه روز گذشته کرونا در جهان جان ۸۳۴ نفر را گرفته و ۱۲۷ هزار و ۹۰۷ ابتلای جدید نیز به ثبت رسیده است.

همچنین ژاپن با ثبت ۱۷۲ فوتی و ۲۱ هزار و ۳۴۷ ابتلای جدید، بیشترین تعداد مرگ و ابتلای کرونایی را طی ۲۴ ساعت گذشته در جهان گزارش کرده است.


بیشتر بخوانید


بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند امروز (جمعه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع فوتی‌ها
۱ آمریکا ۱۰۴,۹۱۸,۸۳۰ ۱,۱۴۱,۸۶۲
۲ هند ۴۴,۶۸۴,۶۵۸ ۵۳۰,۷۵۷
۳ فرانسه ۳۹,۵۷۸,۴۶۸ ۱۶۴,۶۸۴
۴ آلمان ۳۷,۹۸۶,۷۵۰ ۱۶۷,۲۱۴
۵ برزیل ۳۶,۹۷۰,۵۱۳ ۶۹۸,۰۱۴
۶ ژاپن ۳۳,۰۵۹,۵۶۹ ۷۱,۴۴۹
۷ کره جنوبی ۳۰,۴۰۸,۶۵۶ ۳۳,۸۳۲
۸ ایتالیا ۲۵,۵۱۹,۰۶۷ ۱۸۷,۵۵۱
۹ انگلیس ۲۴,۳۱۵,۹۸۳ ۲۰۵,۵۴۰
۱۰ روسیه ۲۲,۱۳۷,۰۸۴ ۳۹۵,۷۲۷

بنابر این آمار همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۶۵ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۷۹۳ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
12:00 - 1403/02/24
بازار تامین شیرخشک در وضعیت پایدار/ توافق برای بهبود «توزیع» در داروخانه‌ها
مدیرکل فرآورده‌های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از اقداماتی جهت بهبود وضعیت توزیع شیرخشک در داروخانه‌ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: اکنون وضعیت تولید و توزیع برند‌های مختلف شیرخشک‌های رگولار به حد تعادل رسیده و مشکلی در تامین شیرخشک‌ها نیست.
پیشنهاد امروز