۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
قناعتی تاکید کرد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ۸ بیمارستان تابعه دانشگاه در تعطیلات نوروزی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۷۱۷

به گزارش گروه بهداشت و درمان سرطان نیوز؛ حسین قناعتی، در بازدید از ۸ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران، کیفیت حضور کادر درمان و نحوه ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی را مورد بررسی و بازدید قرار داد و گفت: شیوه نامه فعالیت کارکنان مطابق شیفت تعطیلات؛ کافی و برآیند فعالیت‌ها مثبت بود.

وی در جریان بازدید از بیمارستان‌های سینا، رازی، فارابی، ضیاییان، بهارلو، مرکز قلب، طبی کودکان و یاس، افزود: طبق چک لیست تعطیلات، اورژانس‌های بیمارستانی را مورد بازدید و بررسی قرار دادیم که تمامی شیوه نامه‌ها رعایت شده بود و تقریباً به مورد منفی بر نخوردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این بازدیدها، تخت‌های ویژه فعال مورد استفاده قرار گرفته بود، به اندازه کافی کادر درمانی وجود داشت و ویزیت متخصصان در روز و حضور آنکال‌ها برای ویزیت برقرار بود و خوشبختانه بیمارستان‌های دانشگاه از پارسال خلوت‌تر بود.

وی با اشاره به پیشرفت سازه عظیم خیرساز بیمارستان روزبه، افزود: این سازه عظیم پیشرفت بسیار خوبی داشت، پایه‌ها و طبقه اول تمام شده است و امیدواریم در آخر سال کل سازه سخت افرازی روزبه را تحویل بدهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بازدید از تغییرات ساختاری مرکز قلب تهران، افزود: رئیس بیمارستان، زحمت بسیاری کشیده بودند و کار‌های خوبی را آنجا شروع کردند، مخصوصاً پلی کلینیک که در سال آینده ساخته شود، بسیار چرخه کاری بیمارستان قلب آسان‌تر و بهتر خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز