۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص اینکه آیا هنوز همپوشانی بیمه‌ای در کشور وجود دارد یا خیر، توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۵

آیا هنوز همپوشانی بیمه‌ای داریم/ از تأمین اجتماعی تا نیرو‌های مسلح

به گزارش گروه بهداشت و درمان سرطان نیوز؛ موضوع همپوشانی بیمه‌ای در کشور، از سال‌ها قبل به عنوان یک معضل در پوشش خدمات بیمه‌ای شناخته می‌شد و بر همین اساس، سازمان‌های بیمه‌گر پایه شامل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیرو‌های مسلح، تصمیم گرفتند با اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی، نسبت به رفع همپوشانی بیمه‌ای اقدام کنند.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه آیا همچنان همپوشانی بیمه‌ای در کشور وجود دارد یا خیر، گفت: در مورد بیمه تأمین اجتماعی، بالای ۹۰ درصد رفع همپوشانی صورت گرفته و با توجه به سامانه‌هایی که راه اندازی شده است، به صورت دقیق کار رفع همپوشانی بیمه‌ای در حال انجام است.

وی در مورد بیمه نیرو‌های مسلح، اظهار داشت:، چون بیمه نیرو‌های مسلح، سامانه‌ای ندارند، به صورت دستی مشغول رفع همپوشانی بیمه‌ای هستیم و این نقص، همچنان وجود دارد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/19
نقش ماماها در ارتقای سلامت مادران/ غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ سینه با محوریت ماماها
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشار به نقش بی بدیل ماماها در مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقاء سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، گفت: نقش ماما در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است.
12:00 - 1403/02/19
ارائه پیشنهادات سازمان پرستاری درباره لایحه مادی معنوی پرستاران/ لزوم جذب نیروهای دوران کرونا
رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی نهاد ریاست‌جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر زحمت‌کش، سازمان نظام پرستاری کل کشور پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داده است.
پیشنهاد امروز