۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
عضو شورای عالی نظام پرستاری عنوان کرد؛
عضو شورای عالی نظام پرستاری، نسبت به تبعیض در پرداختی فوق العاده خاص به پرستاران، ابراز گلایه کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸

به گزارش گروه نظام پزشکی سرطان نیوز، مهدی موسایی فرد گفت: یکی از مشکلات پرستاران، نحوه اختصاص فوق‌العاده خاص است که متأسفانه به رغم پیگیری‌های جامعه پرستاری، سایر رشته‌های بهداشتی و درمانی هم به برقراری فوق‌العاده خاص اضافه شدند که در مرحله بعدی کل کارکنان بهداشت و درمان نیز به آن اضافه شدند و با وجود اینکه پرستاران پیگیر برقراری فوق‌العاده خاص بودند، اما به کام دیگران تمام شد.

وی اضافه کرد: ضریبی که برای فوق‌العاده خاص قائل شدند و منبع مالی برای پرداخت، تبعیض است.

موسایی فرد ادامه داد: حداقل ضریب فوق‌العاده خاص برای پرستاران تعیین شد و برای سایرین، از جمله وزارت کشور، بالاترین ضریب را در نظر گرفتند؛ به عبارتی حدود ۱۰ میلیون تومان به سایرین و حدود یک تا یک و نیم میلیون تومان به پرستاران اضافه شد که این هم نوع دیگری از تبعیض در حق پرستاران است.

منبع:مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
پیشنهاد امروز