۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی در استادیوم‌ها بوده است.
کد خبر: ۷۹۴۸
معرفی ۱۹ هزار و ۹۵۶ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضائی

به گزارش سرطان نیوز، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت  گفت: در هفته گذشته ۱۰۷ هزار و ۴۰۹ بازرسی از اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی انجام شده اند که ۱۹ هزار و ۹۵۶ واحد متخلف به مراجع قضائی معرفی و ۲۶۲ واحد نیز پلمب شده اند.

به گفته وی بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده در هفته گذشته میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۵۲/۰۷ درصد بوده است که استان لرستان با ۸۵/۲۲ درصد بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را داشته است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، بیان کرد: میزان رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۵۴/۲۴ درصد است که استان ایلام با ۸۳/۳۳ درصد، بیشترین میزان رعایت تهویه خوب را در بین استان‌های کشور داشته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در هفته گذشته میزان استفاده از ماسک توسط خدمت گیرنده و ارائه دهنده خدمت در اماکن عمومی کشور به طور متوسط ۱۱/۲۳ درصد بوده است که بیشترین میزان رعایت استفاده از ماسک  مربوط به استان زنجان با ۳۲/۱۱ درصد است.

محسن فرهادی گفت: در هفته گذشته استادیوم‌ها با ۱۰۰ درصد و سالن سینما و تئاتر‌ها با ۹۴/۱۲ درصد، بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی را در بین اماکن عمومی کشور داشته اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:00 - 1403/02/25
نجات ۸ بیمار نیازمند عضو از هر مرگ مغزی/ زمان طلایی برای اهدای عضو
مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه از هر مرگ مغزی می‌توان جان ۸ بیمار نیازمند عضو را نجات داد؛ گفت: این پیشرفت بزرگ علم پزشکی برای اهدای زندگی به کسانی است که در لبه مرگ و زندگی قرار گرفته‌اند.
پیشنهاد امروز