۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
۱۱ روز پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند انتخاب رشته محل پنجاهمین آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی آغاز شد. بر این اساس، فرایند انتخاب رشته محل از صبح یکشنبه ۱۱ تیر ماه آغاز شده و آخر وقت دیروز به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۷۸۹۹

به گزارش سرطان نیوز، فرایند انتخاب رشته محل پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی، دیروز  به پایان می‌رسد.

 ۱۱ روز پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند انتخاب رشته محل پنجاهمین آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی آغاز شد. بر این اساس، فرایند انتخاب رشته محل از صبح یکشنبه ۱۱ تیر ماه آغاز شده و آخر وقت امروز دیروز  به پایان می‌رسد. 

 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند  ۱۰۰ رشته‌محل در تمامی رشته‌های تخصصی انتخاب کنند. داوطلبانی که طرح خود را به پایان نرسانده‌اند، فقط مجاز به انتخاب رشته‌محل در رشته‌های تخصصی «بی‌هوشی» و «طب اورژانس» هستند. به عبارت دیگر تمام داوطلبان به جز افرادی که طرح خود را به پایان نرسانده‌اند، می‌توانند در تمام رشته‌های تخصصی، رشته‌محل انتخاب کنند.

پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی، روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در ۲۵ رشته تخصصی برگزار شد. بیش از ۱۳ هزار نفر، متقاضی شرکت در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی بودند که از این تعداد، حدود  ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
12:00 - 1403/02/24
بازار تامین شیرخشک در وضعیت پایدار/ توافق برای بهبود «توزیع» در داروخانه‌ها
مدیرکل فرآورده‌های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از اقداماتی جهت بهبود وضعیت توزیع شیرخشک در داروخانه‌ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: اکنون وضعیت تولید و توزیع برند‌های مختلف شیرخشک‌های رگولار به حد تعادل رسیده و مشکلی در تامین شیرخشک‌ها نیست.
08:31 - 1403/02/24
درمان رایگان مصدومان تصادفی / پرداخت ناقص سهم وزارت بهداشت از بیمه شخص ثالث
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به درمان رایگان مصدومان تصادفات از محل ۱۰ درصد حق بیمه شخص ثالث، در عین حال از پرداخت ناقص این اعتبار از سوی بیمه‌های تجاری انتقاد کرد و گفت: بیمه مرکزی در این باره قول پیگیری داده و امیدواریم کسری هزینه‌ای وزارت بهداشت در این زمینه سریع‌تر جبران شود.
پیشنهاد امروز