۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی‌وقفه ادامه دارد، از افزایش تولید ۲ میلیون عددی انواع سرنگ در سهاهلال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۱
 

به گزارش سرطان نیوز، عسکری ضمن بیان این که روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر بی وقفه ادامه دارد، گفت: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۴۷ میلیون عدد سرنگ در سهاهلال تولید شد که این تعداد در مدت مشابه سال جاری به ۴۹ میلیون عدد رسیده و شاهد رشد ۲ میلیون عددی تولید انواع سرنگ هستیم.

وی افزود: سرنگ ۲ میـــل با سرسوزن جی ۲۳، سرنگ ۵ میـــل با سرسوزن جی ۲۲، سرنگ ۱۰ میـــل با سرسوزن جی ۲۱، سرنگ ۲ میـــل سه تکه با سرسوزن جی ۲۳ و سرنگ ۵ میـــل سه تکه با سرسوزن جی ۲۲ از جمله تولیدات سهاهلال در این حوزه است.


بیشتر بخوانید


عسکری خاطرنشان کرد: علاوه بر این تولیدات، هلال احمر در حوزه تولید سرنگ انسولین، سرسوزن دندانپزشکی و سایر تجهیزات پزشکی نیز اقدامات موثری انجام داده تا بخشی از نیازهای شهروندان در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی برطرف شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز