۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع فرآورده‌های خونی فاکتور ۸ در سراسر کشور توسط مجموعه سهاهلال خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۱
 

به گزارش سرطان نیوز، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: برای اولین بار شرکت پخش سهاهلال اقدام به توزیع فرآورده خونی فاکتور ۸ در داروخانه‌های سراسر کشور کرد.

وی افزود: شرکت پخش سهاهلال برای نخستین بار طبق برنامه سهمیه بندی سازمان غذا و دارو مبادرت به توزیع بالغ بر ۸ هزار و ۸۰ عدد فرآورده خونی فاکتور ۸ در داروخانه‌های سراسر کشور کرده است.


بیشتر بخوانید


عسکری خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این میزان فرآورده خونی که به منظور کمک به بیماران هموفیلی در اختیار مراکز درمانی و داروخانه‌های منتخب سازمان غذا و دارو قرار می‌گیرد، حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به سایر تلاش های هلال احمر در این حوزه گفت: مقادیر قابل توجهی از فرآورده خونی فاکتور ۹ نیز توسط شرکت پخش سهاهلال تامین شده که متعاقباً براساس برنامه سازمان غذا و دارو توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:57 - 1403/02/13
وزیر بهداشت:
داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسئول است
وزیر بهداشت گفت: در توزیع اینترنتی دارو، مسئولیت دارو بر عهده مسئول فنی داروخانه است و سکو تنها مسئولیت تحویل دارو را برعهده دارد که موجب دسترسی آسان‌تر مردم به دارو می‌شود.
پیشنهاد امروز