۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، پوشش جدید دارویی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۲۴۴

به گزارش سرطان نیوز، مهدی رضایی گفت: در بسته جدید دارویی بیماران مبتلا به هپاتیت C داروی سفوبوویر (sofosbuvir) با پوشش ۷۰ درصد و همچنین افزایش پوشش ۲۰ درصد مازاد بر پوشش قبلی (۷۰ درصد سهم سازمان بیمه پایه)، دو داروی (daclatavir) و (sofosbuvir) و داروی (sofosbuvir) و (ledipavir) تحت پوشش قرار گرفتند.

وی افزود: دو داروی اخیر مجموعاً ۹۰ درصد پوشش سهم بیمه پایه و صندوق صعب العلاج را دریافت نموده اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: در داروهای درمان سرطان دو داروی پالبو سیکلیب و داروی فولوسترانت با پوشش ۷۰ درصدی تحت پوشش صندوق قرار گرفتند.

رضایی تاکید کرد: همچنین ۴ قلم داروی ترکیبی درمان بیماران دیابتی که پرمصرف بوده و از بابت پرتواثر بودن هزینه نسبتاً بالایی برای بیماران مبتلا به دیابت داشتند، تحت پوشش صندوق بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفتند که شامل: امپاگلیفلوزین- لیناگلیپتین، امپاگلیفلوزین- مت فورمین، سیتاگلیپتین و لیناگلیپتین-مت فورمین است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:26 - 1403/02/09
تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور / پایین‌ترین نرخ مالیات بر دخانیات در ایران
دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران با بیان اینکه ضمن تاکید بر اینکه ایران پایین‌ترین نرخ مالیات بر دخانیات نسبت به نرم جهانی را دارد، در عین حال درباره مضرات سیگار‌های الکترونیک هشدار داد و گفت: این سیگار‌ها در حالی در کشور تبلیغ می‌شود که بسیاری از کشور‌ها نسبت به تحریم مصرف سیگار‌های الکترونیکی اقدام کرده‌اند.
پیشنهاد امروز