۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
رئیس مرکز اورژانس تهران گزارشی آماری از عملکرد مرکز اورژانس تهران در هفته گذشته ارائه داد.
کد خبر: ۴۹۷۵

به گزارش سرطان نیوز، یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳۰ دی  تا ۷ بهمن ۱۴۰۱) گفت: در طول این مدت در مجموع ۲۰۵۵۷ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۴۳۹۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۶۱۶۳ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۴۸۵۶۶ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۳۵۳۳ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

طبری افزود: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در طول هفته گذشته، ۲۵۸۷ مورد حوادث ترافیکی و ۱۷۹۷۰ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.


بیشتر بخوانید


وی توضیح داد: در این بازده زمانی ۱۲۷ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که خوشبختانه این آمار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

طبری در ادامه افزود: در طول هفته گذشته، اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته است.

وی گفت: تصادف پراید و کامیون با ۶ مصدوم از جمله حوادث ویژه هفته قبل بوده است.

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:27 - 1403/02/14
دستیار رئیس‌جمهور:
لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران به دستور رئیس جمهور در حال تدوین است
دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی بر اهمیت جایگاه پرستاران در نظام سلامت و لزوم توجه به حقوق آن‌ها تاکید کرد و از تدوین لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران با دستور رئیس جمهور خبر داد.
08:57 - 1403/02/13
وزیر بهداشت:
داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسئول است
وزیر بهداشت گفت: در توزیع اینترنتی دارو، مسئولیت دارو بر عهده مسئول فنی داروخانه است و سکو تنها مسئولیت تحویل دارو را برعهده دارد که موجب دسترسی آسان‌تر مردم به دارو می‌شود.
پیشنهاد امروز