۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
این کنگره سیزدهم تا پانزدهم بهمن ۱۴۰۱ با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۹
نویسنده محمدرضا شاهمرادی

هفتمین کنگره بین المللی و هفدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی

به گزارش سرطان نیوز؛ دکتر یاشا مخدومی، رئیس انجمن رادیوانکولوژی ایران در آستانه برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی کلینیکال انکولوژی گفت: این کنگره سیزدهم تا پانزدهم بهمن 1401 با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

دکتر مخدومی با اشاره به اهداف این کنگره گفت: در راستای مأموریت انجمن رادیوانکولوژی ایران مبنی بر ارتقای دانش و توانمندسازی متخصصان، دستیاران، پزشکان و پرستاران، به روز رسانی دانش بومی در حوزه تشخیص و درمان سرطان، یافته‌های ارائه‌شده در کنفرانس بین‌المللی ASCO و ESMO نیز در این کنگره تشریح خواهد شد.

هفتمین کنگره بین المللی و هفدهمین همایش سالانه کلینیکال انکولوژی برگزار خواهد شد

 

رئیس انجمن رادیوانکولوژی ایران ادامه داد: همچنین در این کنگره جدیدترین دستاوردهای علمی در مورد فیزیک پزشکی، تکنولوژی پرتودرمانی، رادیوبیولوژی، پرستاری انکولوژی و مباحث دیگر ارائه خواهد شد.

دکتر مخدومی در پایان به این نکته اشاره کرده که انجمن رادیوانکولوژی ایران در پاسخ به رسالت علمی و تجربی انجمن هر ساله این کنگره بین المللی و همایش سالانه را  با همکاری اساتید و متخصصان دانشگاهی از داخل و خارج کشور برگزار می کند تا علاوه بر تقویت و توسعه روابط علمی در سطح ملی و بین المللی هم افزایی و پیشرفت قابل توجهی را  در زمینه تشخیص، درمان، پیگیری و حمایت های تسکینی فراهم نماید.

 

 

انتهای پیام/ش

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:27 - 1403/02/14
دستیار رئیس‌جمهور:
لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران به دستور رئیس جمهور در حال تدوین است
دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی بر اهمیت جایگاه پرستاران در نظام سلامت و لزوم توجه به حقوق آن‌ها تاکید کرد و از تدوین لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران با دستور رئیس جمهور خبر داد.
08:57 - 1403/02/13
وزیر بهداشت:
داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسئول است
وزیر بهداشت گفت: در توزیع اینترنتی دارو، مسئولیت دارو بر عهده مسئول فنی داروخانه است و سکو تنها مسئولیت تحویل دارو را برعهده دارد که موجب دسترسی آسان‌تر مردم به دارو می‌شود.
پیشنهاد امروز