۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
طبق آمار‌های موجود موارد ابتلا به کرونا در ۱۱۰ کشور جهان در حال اوج گیری است و این مسئله باعث شده موارد ابتلای جهانی نسبت به هفته قبل، رشد ۱۸ درصدی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۲

به گزارش سرطان نیوز، دکتر پوریا عادلی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی گفته است که کرونا تقریبا در تمام جهان در حال اوج‌گیری است اعلام کرد همگان به خصوص بیماران سرطانی بهتر است خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند این متخصص انکولوژی افزود

دبیر انجمن علمی سرطان اصفهان و عضو انجمن علمی سرطان آمریکا افزود: بیشترین افزایش هفتگی مربوط به خاورمیانه با میزان ۴۷ درصد است؛ پس از آن اروپا و آسیای جنوب شرقی حدود ۳۲ درصد و در قاره آمریکا حدود ۱۴ درصد.


زیر سویه‌های اومیکرون نوع BA.۴ و BA.۵ باعث این اوج‌گیری بوده است.


عادلی ضمن تاکید بر عدم پایان کرونا گفت ابتلا به کرونا در بیماران سرطانی به علت امکان ایجاد تاخیر در روند درمان‌هایی همچون شیمی درمانی جراحی و رادیوتراپی می‌تواند با آسیب‌های بیشتری از سایرین همراه باشد.


این متخصص درمان بیماران سرطانی گفت به بیماران مبتلا به سرطان که تحت درمان قرار دارند اکیدا توصیه میکنم در فضا‌های بسته حتما از ماسک‌های استاندارد استفاده نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
10:28 - 1403/02/31
اضافه کار ۲۰ هزار تومانی زیبنده پرستاران نیست
رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: میانگین دریافتی پرستاران نسبت به کارمندان هم رده در دیگر ارگان‌ها پایین‌تر است، درخواست جدی ما افزایش حقوق و درآمد پرستاران است تا ماندگاری افزایش یابد.
پیشنهاد امروز