۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از عدم اقناع سه نماینده از پاسخ‌های وزیر بهداشت و ارجاع سوالات به صحن علنی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸

به گزارش سرطان نیوز، زهرا شیخی، با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان، گفت: برخی سوالات دامنه منطقه‌ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه‌ای به وزیر برای رسیدگی و پیگیری مهلت داده شد.

وی افزود: البته در مورد برخی سوالات ملی هم پس از بحث و گفت گوهای صورت گرفته مقرر شد سوالات به صحن علنی برای بررسی ارجاع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: یکی از سوالات در مورد گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم مطرح شد که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد بنابراین سوال به صحن علنی برای بررسی ارجاع شد.

شیخی یادآور شد: سوالات دیگر در مورد چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن بود که بعد از پاسخ‌های وزیر و عدم اقناع نمایندگان سوال کننده سوالات برای بررسی به صحن ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین در این نشست مشکلات صنایع دارویی مطرح و مقرر شد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات آنها تلاش و همچنین کمیسیون پیرو مصوبه دیروز مبنی بر برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان به این موضوع هم ورود کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز