۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور را نتیجه ایثار، تلاش و کوشش کادر سلامت کشور دانست.
کد خبر: ۸۲۳

به گزارش سرطان نیوز، سید کریم حسینی، با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور، اظهار کرد: این موفقیت نتیجه ایثار تیم سلامت کشور است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: علاوه بر ایثار و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان، همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز تأثیر زیادی در مهار بیماری کرونا داشت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین بیان کرد: از حدود دو سال قبل که ما با شیوع ویروس کرونا در کشور مواجه شدیم، با فراز و فرود قابل توجهی درباره آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا مواجه بودیم.

حسینی با بیان اینکه در دولت قبل آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا بسیار بالا بود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم توانست در ماه‌های ابتدای کار خود این بیماری را مهار کند.

وی افزود: موفقیت دولت در مهار بیماری کرونا به اندازه‌ای است که آمار فوتی‌های کرونا به صفر رسید و آمار مبتلایان نیز دو رقمی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز