۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: کادر اجرایی و آموزشی به خوبی مدارس را آماده کرده اند تا شروع خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۸۴
آمادگی آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین

به گزارش سرطان نیوز، کریمیان گفت: شیوه نامه از سرگیری آموزش حضوری به تمامی مدارس دولتی و غیردولتی در سطح شهر تهران ابلاغ شده و تمهیدات مقدماتی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

او می گوید: شیوه نامه از سوی حوزه ستاد به شهر تهران ابلاغ شده است به طوری که جلسات هماهنگی فراوانی را برگزار کردیم ، مدارس در رابطه با بحث بهداشت محیط وارد عمل شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: ضدعفونی و پاک سازی مدارس انجام شده است و کادر اجرایی و آموزشی به خوبی مدارس را آماده کرده اند تا شروع خوبی داشته باشیم، واحد‌های مختلف نظارت جامع و کاملی را نسبت به این روند خواهند داشت به طوری که واحد‌های نظارت داخلی به کمک ما خواهند آمد و تیم های ارزیابی و نظارتی حتما نظارت دقیقی خواهند داشت.

به گفته کریمیان، در صورتی که والدین با موارد تخلف مواجه شدند به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند و اگر تخلفی صورت گرفته باشد آموزش و پرورش ورود خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان 
انتهای پیام/ص
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز