۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه نرخ تعرفه ویزیت پزشکی تنها در مسیر شورای عالی بیمه باید انجام شود گفت: تعرفه‌ گذاری روال قانونی دارد و باید از مسیر شورای عالی بیمه انجام شود و اگر انجمنی از این قانون تمرد کند بر خلاف قانون است و هویت خود را زیر سوال می‌برد.
کد خبر: ۱۳۱۳۹

به گزارش گروه بهداشت و درمان سرطان نیوز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه نرخ تعرفه ویزیت پزشکی تنها از مسیر شورای عالی بیمه باید انجام شود، گفت: هرگونه تعرفه گذاری خارج از مسیر شورای عالی بیمه غیرقانونی است.

وی ادامه داد: اینکه هر انجمنی تعرفه‌ای مشخص کند خلاف قانون است؛ قانون مجلس تعیین کرده است که شورای عالی سلامت و بیمه‌ها باید تعرفه‌ها را مشخص کنند این تعرفه‌ها به برنامه بودجه ارسال شود و پس از تایید این بودجه‌ها به هیئت دولت ارسال شود تا هیئت دولت آن را تصویب کند.


بیشتر بخوانید


عین اللهی تاکید کرد: تعرفه گذاری روال قانونی دارد و اگر انجمنی از این قانون تمرد کند بر خلاف قانون است و هویت خود را زیر سوال می‌برد. حرمت امامزاده به متولی آن است و ما باید خودمان حرمت خود را نگه داریم و اگر ما با هم همراه نباشیم دیگر مردم به ما اعتماد نمی‌کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز