۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
دارو استخوان ساز یا طوق یا همان (غبیرا) از دارو‌های گیاهی طب اسلامی است که برای تقویت و رشد استخوان و مفاصل، افزایش قطعی رشد قد در سنین رشد، پیشگیری و درمان پوکی استخوان، درمان درد‌های استخوان به کار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۰۳۵

به گزارش گروه غذا و دارو سرطان نیوز،داروی گیاهی قطعی رشد قد در سنین رشد، پیشگیری و درمان پوکی استخوان، درمان درد‌های استخوان و همچنین برای پیشگیری و درمان شکستن ناخن ها، درمان کمبود کلسیم، درمان کمر درد و دیسک کمر، درمان ساییدگی استخوان، درمان نرمی استخوان، درمان درد و آرتروز گردن و … توصیه می‌گردد. داروی استخوان ساز طب اسلامی یا طوق به عنوان داروی شاخص جهت رشد و ترمیم استخوان‌ها و تقویت استخوان‌هایی که زیاد می‌شکنند، درمان و پیشگیری از پوکی استخوان، درمان درد‌های استخوانی و افزایش دهنده قطعی قد در سنین رشد است. ترکیب اصلی این دارو از هسته سنجد، پودر باقالی، برگ چغندر، سیاهدانه و عسل تشکیل می‌شود.

داروی استخوان ساز طب اسلامی یا طوق به عنوان داروی شاخص جهت رشد و ترمیم استخوان‌ها و تقویت استخوان‌هایی که زیاد می‌شکنند، رمان و پیشگیری از پوکی استخوان، درمان درد‌های استخوانی و افزایش دهنده قطعی قد در سنین رشد است.

ترکیب اصلی این دارو از هسته سنجد، پودر باقالی، برگ چغندر، سیاهدانه و عسل تشکیل می‌شود.

منبع:مکتوب نامه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:00 - 1403/02/27
رئیس کل سازمان نظام پزشکی:
همکاری مجلس و نظام پزشکی منجر به ارتقای سلامت ایرانیان می‌شود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اهمیت حوزه سلامت، به نقش و ساختار نظام پزشکی از زمان تأسیس پرداخت و گفت: با توجه به تنفیذ نظر مجمع عمومی با حکم رئیس جمهور، نقش مؤثر و محوری نمایندگان مجلس در تعامل با سازمان نظام پزشکی برای حل مشکلات مردم و جامعه و ارتقای سلامت ایرانیان بسیار اهمیت دارد.
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز