۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کر؛
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از هماهنگی با دو سازمان برنامه و بودجه و استخدامی کشور برای تعیین سهمیه جذب اعضای هیات علمی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۱۲

به گزارش گروه دانشگاه سرطان نیوز،دکتر محمد خلج امیرحسینی  با اشاره به برنامه و اولویت مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در سال جاری گفت: برنامه مرکز جذب اعضای هیات علمی در سال جاری همانند سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابراین هماهنگی با دو سازمان برنامه و بودجه و استخدامی کشور خواهد شد و دراین هماهنگی سهمیه یکسال جذب دانشگاه‌ها مشخص و با نظم خوبی کار‌ها پیش خواهد رفت.

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم درباره اینکه چه تعداد از پرونده‌های متقاضیان جذب سال‌های گذشته هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود: هرهفته تعداد قابل توجهی از پرونده‌های پیمانی جذب تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: هرتعداد پرونده که توسط دانشگاه‌ها ارسال می‌شود توسط مرکز جذب بررسی می‌شود درحال حاضر می‌توان گفت پرونده‌های فراخوان سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ درصد تکمیل شده و تعدادی از پرونده‌های فراخوان‌های اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ هنوز کامل نشده و ناقص است که امیدواریم آن نیز کامل شود.

منبع:مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز