۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
چای گل محمدی از جمله غنی‌ترین منابع آنتی آکسیدان است. وجود کاتچین در این چای می‌تواند عاملی بسیار مفید در مقابله با سرطان باشد.
کد خبر: ۱۱۷۵۶

به گزارش گروه سرطان، سرطان نیوز، چای گل محمدی از جمله غنی‌ترین منابع آنتی آکسیدان است. وجود کاتچین در این چای می‌تواند عاملی بسیار مفید در مقابله با سرطان باشد. آنتی اکسیدان‌ها از بدن در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این ترتیب از بروز سرطان‌ها پیشگیری می‌کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی نه تنها از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کنند بلکه بدون آسیب رساندن به سلول‌های سالم اطراف، باعث نابودی سلول‌های سرطانی می‌شود. در واقع این گل باعث بهبود سلامت درون و بیرون بدن و حفظ جوانی آن می‌شود.

خاصیت تب بر بودن گل محمدی

اگر تب دارید می‌توانید به این چای اعتماد کنید. چای گل محمدی باعث کاهش دمای بدن شده و تب را کاهش می‌دهد. این چای برای پاکسازی بدن و کاهش التهاب و همچنین برطرف کردن ضایعات پوستی نیز موثر است. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که گل سرخ از تشدید عفونت جلوگیری می‌کند.

گل محمدی یک آرام بخش طبیعی

اصلی‌ترین خاصیتی را که درباره خواص چای گل محمدی می‌شناسیم خواصیت آرام بخش بودن این دمنوش است. نوشیدن چای گل محمدی تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر اعصاب انسان دارد. نوشیدن دمنوش گل محمدی می‌تواند خستگی یک روز کاری را بطور کلی از تن شما بیرون کند و شما با انرژی دوچندان ساعاتی خوش را در کنار خانواده بگذرانید. همچنین این نوشیدنی توانایی از بین بردن خستگی و بی خوابی را نیز در خود جای داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز