۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد:
مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه درمان به بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان خبر داد و گفت که این بنیاد ۱۸ هزار کمک‌هزینه در این راستا پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷

به گزارش گروه سرطان، سرطان نیوز؛علی پزشکی افزود: تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۶ بیمار نیازمند مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در سراسر کشور کمک‌هزینه درمان پرداخت شده است.

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر حمایت از بیماران سخت‌درمان در تمامی استان‌های کشور گفت: استان‌های تهران، البرز، لرستان و مازندران بیشترین سهم را از این کمک‌هزینه‌ها داشته‌اند و در هر یک از این استان‌ها به ترتیب یک‌هزار و ۴۷۵، ۶۲۴، ۶۱۸ و ۶۰۳ فقره کمک‌هزینه درمان به مشمولان پرداخت شده است.

پزشکی تاکید کرد: حوزه سلامت یکی از ماموریت‌ها و محور‌های سه‌گانه فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و تاکنون اقدامات و پویش‌های متفاوت و متنوعی از جمله غربالگری‌های ساختار قامتی، پوسیدگی دندان و تنبلی چشم برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم، اجرای طرح مثبت حرکت ۱ و ۲ (اهدای تجهیزات توانبخشی به افراد دارای معلولیت)، مناسب‌سازی مسکن افراد دارای معلولیت، استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار، تجهیز مراکز درمانی محلات محروم، حمایت از کاشت حلزون برای کودکان کم‌تر برخوردار ناشنوا و ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و شیرخواران با هدف تامین سلامت عمومی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور طراحی و عملیاتی شده است.

پزشکی در پایان تاکید کرد: کمک‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بیماران سخت‌درمان و مبتلا به سرطان افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:00 - 1403/02/27
رئیس کل سازمان نظام پزشکی:
همکاری مجلس و نظام پزشکی منجر به ارتقای سلامت ایرانیان می‌شود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اهمیت حوزه سلامت، به نقش و ساختار نظام پزشکی از زمان تأسیس پرداخت و گفت: با توجه به تنفیذ نظر مجمع عمومی با حکم رئیس جمهور، نقش مؤثر و محوری نمایندگان مجلس در تعامل با سازمان نظام پزشکی برای حل مشکلات مردم و جامعه و ارتقای سلامت ایرانیان بسیار اهمیت دارد.
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز