۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: نسبت به سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی ۱۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۴۶

 

به گزارش سرطان نیوز، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس روسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمانی مرکزی با تاکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، گفت: به نسبت سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی ده درصدی داشته است.

وی به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در برخی استان ها متولی مسائل فرهنگی است و همچنین کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای دارد.

تقی زاده ضمن تاکید بر توسعه رشته های کاربردی گفت: رشته های دانشگاه نه تنها متوقف نمی شود بلکه با تناسب عضو علمی و دانشجویی برخی از رشته ها نیز توسعه پیدا می کند.


بیشتر بخوانید


وی همچنین به برنامه های درآمدزایی غیر شهریه ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های هر استان، روسای استانی باید برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای و آموزش های آزاد با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: مراکز و واحدها باید از ظرفیت انجمن های علمی و دانشجویی برای ایجاد نشاط و پویایی استفاده کنند تا احساس هویت دانشجویی بیشتر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
10:18 - 1403/03/12
رضایی تاکید کرد؛
نسخه پیچی دارو با کارت ملی کذب است
معاون سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها با ارائه کد رهگیری نسخه الکترونیک و شماره ملی انجام می‌شود و نیازی به ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه نیست.
08:07 - 1403/03/12
آمادگی برای مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی / سازمان «محیط زیست» همکاری کند
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اعلام آمادگی برای اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند پسماند‌های بیمارستانی گفت: این طرح برای اجرای آزمایشی در سه استان آماده است و از سازمان محیط زیست می‌خواهیم برای اجرای آن با وزارت بهداشت همکاری کند.
پیشنهاد امروز