۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۲ بیمارستان صحرایی، ۸ مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا و ۸ مکتب در عرفات، ۱۵ مطب عمومی و ۲ مرکز درمانی سیار در مشعر برای خدمت‌رسانی به زائران حج برپا شده و از امروز با آغاز عملیات تشریق، هلال‌احمر با تمام توان به زائران ایرانی خدمت می‌کند.
کد خبر: ۷۶۱۴
 

به گزارش سرطان نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه از امروز عملیات تشریق و مراسم رسمی حج آغاز می‌شود، افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، یک بیمارستان صحرایی در عرفات، یک بیمارستان صحرایی در منا، ۲ مرکز سیار و ۱۵ مطب در مشعر برای خدمت به ضیوف‌الرحمن آماده کرده و در ۸ مکتب جداگانه در عرفات و ۸ مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا، خدمات سلامت را به زائران ارائه می‌دهد.

 کولیوند ادامه داد: در حین تردد زائران به سمت جمرات نیز به طور میانگین هر یک ربع یک بار، یک گروه ویژه پزشکی و درمانی زائران را به سمت جمرات همراهی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: از امروز با شروع عملیات تشریق، جمعیت هلال‌احمر با تمام توان خود برای خدمت به زائران آمادگی دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، کولیوند خاطرنشان کرد: بیمارانی که در بیمارستان‌های هلال‌احمر و بیمارستان‌های سعودی بستری هستند، در قالب کاروان وقوف اضطراری، مناسک حج را با کمک پزشکان و تیم پزشکی حج و زیارت انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
پیشنهاد امروز