۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
در همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی عنوان شد؛
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۵

۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید آمبولانس

به گزارش سرطان نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش، هماهنگی نیروهای اورژانس در اجرای طرح سلامت نوروزی است.

وی افزود: در این همایش یک روزه، دستورالعمل طرح سلامت نوروزی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

در ادامه، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس، به اهمیت مأموریت نیروهای فوریت‌های پزشکی اشاره کرد و گفت: تأمین نیروی انسانی، یکی از دغدغه‌های اورژانس است که پیش بینی شده ۳۷۵۰ نفر از مجوز آزمون استخدامی وزارت بهداشت به نیروهای فوریت‌های پزشکی اختصاص یافته است.

وی افزود: در بودجه سال آینده، ۳,۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید آمبولانس پیش بینی شده است. همچنین، اعتبار جاری سازمان اورژانس کشور حدود ۷ هزار میلیارد تومان است.

میعادفر گفت: یکی از چالش‌ها، نبود اعتبارات سایر است که می‌تواند فوریت‌های پزشکی را دچار چالش کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:31 - 1403/02/16
تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
یکی از بیماری‌های بسیار رایج و شایعی که افراد زیادی را در سراسر جهان درگیر کرده است، سرطان است. یک بیماری به نسبت کشنده که می‌تواند به‌صورت خاموش در بدن افراد پیشروی کند و با درگیر کردن اندام‌های مختلف، روند نرمال زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد.
08:29 - 1403/02/16
مدیر امور بین الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
مدیر امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور باشند.
08:09 - 1403/02/16
عضو انجمن آسم و آلرژی ایران تشریح کرد؛
آسم در ۱۳ درصد ایرانی‌ها/ بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها
عضو انجمن آسم و آلرژی ایران با بیان اینکه ۹ تا ۱۳ درصد گروه‌های سنی مختلف در کشور به بیماری آسم مبتلا هستند، گفت: از آنجا که آسم یک بیماری التهابی است، آلودگی هوا می‌تواند میزان بروز و شدت این بیماری را افزایش دهد؛ بر همین اساس در کلان‌شهر‌ها که آلودگی هوای بیش‌تری دارند، میزان ابتلا به این بیماری نیز افزایش می‌یابد.
پیشنهاد امروز