۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۷۷ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۵۹۴ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۲۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۵۲۷۲

به گزارش سرطان نیوز، جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۷۷ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۵۹۴ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۲۲۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۴ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۱۵۱ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۴۰ هزار ۴۰۱ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۱۰ هزار ۱۲۵ مورد جدید به شمار بیماران و ۱۴۰ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در ژاپن ۳۱ هزار ۷۰۳ مورد جدید ابتلا و ۱۳۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۰ هزار و ۹۲۳ نفر رسیده است.

در مکزیک ۹ هزار ۲۴۵ مورد جدید ابتلا و ۷۳ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۳۲ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

در پرتغال ۸۳۵ مورد جدید ابتلا و ۴۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۲۶ هزار و ۱۰۳ نفر رسیده است.
در تایوان دیروز ۲۰ هزار و ۵۱۱ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۳۶ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۷ هزار و ۱۹۳ مورد رسید.


بیشتر بخوانید

جدیدترین آمار کرونا در جهان؛ بیش از ۶۴۶ میلیون نفر بهبود یافتند


در فرانسه ۴ هزار ۹۸۶ مورد جدید ابتلا و ۳۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۶۴ هزار و ۶۲۲ نفر رسیده است.

در روسیه روز گذشته ۹ هزار و ۸۲۶ مورد ابتلای جدید و ۳۵ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۵ هزار و ۶۱۶ مورد رسید.

در جامائیکا ۱۶۰ مورد جدید ابتلا و ۱۲ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
در کره جنوبی روز گذشته ۱۴ هزار و ۳۷۱ مورد ابتلای جدید و ۱۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳ هزار و ۷۵۸ مورد رسید.

در فیلیپین دیروز ۸۱ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۵ هزار و ۹۶۸ مورد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز