۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
سازمان جهانی بهداشت از مقامات چین خواست تا داده‌های بیشتری را در مورد وضعیت شیوع کووید-۱۹ در این کشور ارائه دهند.
کد خبر: ۴۵۹۳

به گزارش سرطان نیوز، این درخواست پس از آن مطرح شد که مقامات چین روز گذشته اعلام کردند که از زمان لغو محدودیت‌های کرونایی در یک ماه گذشته تاکنون دست کم ۶۰ هزار مرگ ناشی از همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در این کشور ثبت شده است.

"تدروس آدهانوم قبریسوس"، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در گفتگو با "ما شیائووی"، مدیر کمیسیون بهداشت ملی چین این درخواست را مطرح کرده است.

در بیانیه سازمان جهانی بهداشت آمده است که قبریسوس همچنین بر اهمیت همکاری و شفافیت عمیق‌تر چین تاکید کرده است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه خود اعلام کرده که برای درک بهتر وضعیت فعلی شیوع کرونا در چین در حال تجزیه و تحلیل آمار جدید منتشر شده مرتبط با مرگ‌های کرونایی در این کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
پیشنهاد امروز