۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رییس انستیتو پاستور ایران ضمن دیدار با معاون رئیس جمهور و وزیر علوم و فناوری ونزوئلا بر توسعه همکاری‌های انستیتو پاستور ایران و وزارت علوم و فناوری ونزوئلا در حوزه‌های تولیدی، تحقیقاتی و آموزشی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۳۱
 

به گزارش سرطان نیوز، در این دیدار دکتر گابریلا خیمنس _ معاون رئیس جمهور و وزیر علوم و فناوری ونزوئلا از همکاری انستیتو پاستور ایران در صادرات واکسن‌های ب ث ژ و هپاتیت B به این کشور تشکر کرده و از محموله دریافتی ابراز رضایت کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی انستیتو پاستور ایران، وی همچنین ابراز تمایل کرد که بتوان در حوزه انتقال تکنولوژی و انجام تحقیقات مشترک، همکاری‌ها را توسعه داد و صادرات واکسن‌های انستیتو پاستور ایران به این کشور ادامه پیدا کند.

دکتر خیمنس همچنین بیان کرد: طی بازدیدی که همکاران من از انستیتو پاستور ایران داشتند، در جریان ظرفیت‌های مهم این انستیتو در توسعه دانش و فناوری قرار گرفتیم.


بیشتر بخوانید


دکتر رحیم سروری - رییس انستیتوپاستور ایران نیز در این دیدار ضمن بیان توانمندی‌های انستیتو پاستور ایران، بر توسعه همکاری‌های انستیتو پاستور ایران و وزارت علوم و فناوری ونزوئلا در حوزه های تولیدی، تحقیقاتی و آموزشی تاکید کرد.

در ادامه روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو علمی تحقیقاتی ونزوئلا، با امضای یک تفاهمنامه همکاری، تمایل خود را برای یک مشارکت علمی پایدار در زمینه واکسن و سایر محصولات دارویی، تحقیقات بیولوژیک و همچنین بهبود سیستم‌های آموزشی بر اساس بهترین استانداردهای ملی و بین المللی ابراز داشتند.

همچنین در بازدید دکتر خسوس بریتو، معاون وزیر علوم و تکنولوژی ونزوئلا از مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران نیز زمینه‌های همکاری مشترک انستیتو پاستور ایران و وزارت علوم و تکنولوژی ونزوئلا مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار دکتر مهدی پریان _ معاون تولید انستیتو پاستور ایران آمادگی انستیتو پاستور ایران را برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه کنترل کیفیت، تضمین کیفیت واکسن و فرآیندهای تولید و فرمولاسیون فرآورده‌های بیولوژیک و واکسن و همچنین انتقال دانش فنی واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک را اعلام کرد. معاون تولید انستیتو پاستور ایران همچنین آمادگی انستیتو پاستور ایران را برای صادرات واکسن، کیت‌های تشخیصی و محلول‌های تزریقی اعلام کرد.

در پایان این دیدار نیز بازدیدی از واحدهای تولیدی مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:00 - 1403/02/27
رئیس کل سازمان نظام پزشکی:
همکاری مجلس و نظام پزشکی منجر به ارتقای سلامت ایرانیان می‌شود
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اهمیت حوزه سلامت، به نقش و ساختار نظام پزشکی از زمان تأسیس پرداخت و گفت: با توجه به تنفیذ نظر مجمع عمومی با حکم رئیس جمهور، نقش مؤثر و محوری نمایندگان مجلس در تعامل با سازمان نظام پزشکی برای حل مشکلات مردم و جامعه و ارتقای سلامت ایرانیان بسیار اهمیت دارد.
16:00 - 1403/02/26
دهقانی عنوان کرد؛
۳۰ هزار ایرانی در صف پیوند عضو هستند
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می‌دهند.
11:00 - 1403/02/26
سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛
نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد / عدم تغییر قیمت پرمصرف‌ترین شیرخشک در کشور
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود ۷.۵ درصد بوده است.
پیشنهاد امروز