۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
دکتر زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای من که یک پزشک هستم و لنفولوژیست، لذت بخش‌ترین کار عالم، کاهش آلام و دعای خیر بیمارانم است.
کد خبر: ۲۱۵۹

مدیریت لنف‌ادم بعد از سرطان ویژه پزشکان و درمانگران

 

به گزارش سرطان نیوز، دکتر زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در این ایام فرصت را غنیمت دیدم تا کتابم را معرفی کنم.

او افزود: بیماری لنف‌ادم، در تمام دنیا تقریبا خیلی شناخته شده نیست و کشور ما نیز از این مساله مستثنی نیست، خلاصه بگویم، سیستم لنفاوی، بخشی از سیستم ایمنی بدن است که در اثر بیماری‌های مختلف از قبیل سرطان آسیب می‌بیند و بیمار نیازمند درمان می‌شود و حتی لازم است قبل از درگیری آموزش پیشگیری ببیند.


بیشتر بخوانید

 تاثیر آنتی بیوتیک‌ها بر روده می‌تواند جبران ناپذیر باشد


دکتر زهرا شیخی اظهار کرد: کتابی که نوشتیم اولین کتاب به زبان فارسی ویژه پزشکان و درمانگران است تا انشاالله زین پس این کتاب مرجعی کاربردی باشد برای تشخیص و چگونگی درمان بیماران مبتلا به لنف‌ادم بعد از سرطان، برای همکارانم و توانسته باشیم قدمی برای بهبود موثر بیماران عزیز باشد.

 

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
انتخاب سردبیر
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز