۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
دکتر محمود فاضل رئیس نظام پزشکی سبزوار به مناسبت روز داروسازی گفت: سلامت بنیادی است که داروسازی استواره‌ی متین آن است و از آن گزیری نیست.
کد خبر: ۱۷۷۹

پروردگار را شکر می‌گزارم که بر خدمت به خلق توانایی داد.

سلامت بنیادی است که داروسازی استواره‌ی متین آن است و از آن گزیری نیست.

داروسازان با جانی آکنده از مهر و بی اعتنا به درشتی‌ها در استحکام آن می‌کوشند که امید را باور دارند و جوانه‌ها را.

در اوج مرارت‌های همه روزه‌ی روزگار، اما داروسازان بی واسطه و چشم در چشم بیماران بر اهداف متعالی حرفه. پای می‌فشارند تا مرهمی بر دل دردمندان باشند.


بیشتر بخوانید

مشکلات چرخه دارو از عرضه تا تولید


آیین نامه‌های بی آیین، طرح‌های افتاده بر گرده‌ی داروخانه‌ها، صنعت پریشان، کمبود‌های ناتوان کننده، به حراج گذاردن حرفه‌ی داروسازی در پلت فرم‌های اینترنتی، دسترسی دشوار مردم به دارو و داروخانه‌ها دست درازی غیر حرفه ای‌ها به ساحت دارو و .... از آن دسته تصمیماتی است که هزینه اش را مردم و داروسازان نجیبانه می‌پردازند.

تلاش‌های پرتکرارکم اثرو پیشرفت‌های اندک در وصول خواسته‌های به حق، ایشان را به سان محمد بن زکریای رازی سخت جان کرده است و مصمم.

روز داروسازی مجالی است تا عهدهارا تازه کنیم که: زنده به آنیم که آرام نگیریم. پنجم شهریور ماه روزداروسازی مبارک باد داروسازان گران قدر.

برچسب ها: داروسازی دارویار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز