۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
ثبت‌نام مجدد در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته داشگاه جامع علمی کاربردی امروز ۲۶ تیر پایان می‌یابد.
کد خبر: ۱۲۲۴

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای حدود ۵ هزار کدرشته‌محل انجام می‌شود.

آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده‌اند، می‌توانند تا امروز ۲۶ تیر جهت مطالعه دفترچه راهنما و ثبت‌نام در پذیرش به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل تا امروز می‌توانند برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

در این راستا دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد این دانشگاه بنا بر رسالت و ماموریت خود و همسو با سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تقویت و توسعه دوره‌های مهارتی آموزش عالی مطابق با نیاز فعلی و آینده مشاغل، اقدام به تدوین و تصویب بیش از ۴۷ عنوان برنامه درسی جدید در مقطع کاردانی برای پذیرش مهر ۱۴۰۱ کرده که اقبال عمومی داوطلبان در این پذیرش به ویژه در دوره‌های جدید حکایت از نگاه جامعه به ضرورت مهارت آموزی و کسب دانش کاربردی است.

بیش از ۴۷ عنوان برنامه درسی جدید در مقطع کاردانی تصویب شده اند که دانشجویان از مهر می‌توانند در این رشته‌ها پذیرش شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
13:00 - 1403/02/29
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:
تولید ۳۵۰ هزار واحد پلاسما در دستورکار/فروش پلاسما سلامت بدن را به خطر می‌اندازد
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: تا پایان امسال ۳۵۰ هزار واحد پلاسما تولید می‌شود، ولی نیاز کشور بیش از این مقدار است و بخش خصوصی به جای فروش پلاسما که ممنوع است، باید پلاسمای بیشتری تولید و از کنار آن از محل درآمدی که به دست می‌آورد، پالایشگاه ایجاد کند.
12:35 - 1403/02/29
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛
تحریم «دارو» برخلاف ادعای غرب / حذف ارز تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی از تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت سازمان برنامه و بودجه است، گفت: در نظر داریم سیاست ارز ترجیحی را به «ارز یارانه‌ای» تغییر دهیم؛ سیاست ما با ارائه ارز یارانه‌ای کنترل قیمت نهایی برای مصرف‌کننده است.
09:23 - 1403/02/29
با شکایت سازمان بازرسی و رای دیوان عدالت اداری انجام شد؛
ابطال یک دستورالعمل غیرقانونی معاون وزارت بهداشت درباره برخورد با تخلف پزشکان
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخش‌هایی از از دستورالعمل ارائه عادلانه خدمات تخصصی پایدار در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور (ابلاغی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ابطال شد.
پیشنهاد امروز