۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
به اطلاع می‌رساند که با هدف ترویج پژوهش‌های علمی در حوزه بیماری‌های کبدی و بهبود سلامت جامعه، فراخوان پژوهشی جهت تشکیل گروه‌های مطالعاتی و مشارکت تمامی محققین داخلی و خارج از کشور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۰۴۸

به گزارش سرطان نیوز،  این فراخوان برای تمامی علاقمندان به پژوهش در حوزه پزشکی اعم از پزشکان، اساتید علوم پایه و بالینی، مراکز تحقیقاتی، شبکه‌های علمی، دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی و خصوصا جوانان محقق و علاقمند به پژوهش با هدف انجام پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف بیماری شامل کبدچرب، هپاتیت‌های ویروسی، کواینفکشن‌های کبدی، هپاتیت اتوایمیون، HCC و ... به صورت گسترده اعلام می‌گردد.

پژوهشگران علاقمند می‌توانند با تأکید بر زمینه‌ای که قصد دارند در آن تحقیق کنند، پروپوزال خود را برای بررسی و تأیید به دبیرخانه انجمن مطالعات بیماری‌های کبدی ایران به آدرس ایمیل researches@iasld.org اعلام نمایند.
برای اطلاعات بیشتر و ارسال پروپوزال، می‌توانید با دبیرخانه فراخوان تماس حاصل نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:51 - 1403/01/09
اهم اقدامات «بیمه سلامت» برای فرار از «تله جمعیتی»
جوانی جمعیت، فرزندآوری و فرار از «تله جمعیتی» از جمله دغدغه‌های جدی کشور طی سال‌های اخیر بوده و در این راستا درمان مناسب و کم‌هزینه زوج‌های نابارور در دستور کار جدی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و در طرح‌هایی مانند بیمه رایگان مادران باردار و کودکان تا ۵ سالگی، گسترش مراکز درمان ناباروری و همچنین گسترش پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری خود را نشان داده است.
09:48 - 1403/01/09
پیگیری‌های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به فوت یکی از متخصصین طرحی، بر پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث تلخ و ناگوار که جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است، تاکید کرد.
پیشنهاد امروز