۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تعرفه مراکز درمان اعتیاد هنوز برای سال ۱۴۰۲ ابلاغ نشده است، علت تاخیر در تصویب و اعلام تعرفه‌ها را بررسی دقیق‌تر و تخصصی‌تر آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۹۰
 

به گزارش سرطان نیوز، مجید قربانی با بیان اینکه تعرفه مراکز درمان اعتیاد هنوز برای سال ۱۴۰۲ ابلاغ نشده است، گفت: معمولا هر ساله تعرفه خدمات پزشکی از طرف هیات وزیران ابلاغ می‌شود و لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه تعرفه خدمات درمان اعتیاد به دلیل ویژه بودن ملاحظاتی برای آن در نظر گرفته می‌شود، افزود: درخصوص تعرفه درمان اعتیاد پیگیری‌هایی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با شورای عالی بیمه صورت می‌گیرد و جلساتی با حضور اعضا و ذی‌نفعان نظیر معاونت درمان وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت و اداره تعرفه‌ها برگزار می‌شود و درنهایت برای بسته یا تعرفه پیشنهادی که از طرف وزارت بهداشت به شورای عالی بیمه ارائه می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تعرفه خدمات درمان اعتیاد به ویژه درمان با داروهای آگونیست هنوز ابلاغ نشده است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر خردادماه تعرفه خدمات درمان اعتیاد تصویب و ابلاغ شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز