۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
طبق تازه‌ترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۸ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۴۰۹ نفر جان خود را بر اثر عوارض آن از دست داده اند.
کد خبر: ۶۹۱۳

به گزارش سرطان نیوز، جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ طبق تازه‌ترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۸ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۴۰۹ نفر جان خود را بر اثر عوارض آن از دست داده اند.

در آلمان ۱ هزار و ۷۵ مورد جدید ابتلا و ۵۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۷۳ هزار و ۹۴۱ نفر رسیده است.

در مکزیک روز گذشته ۱ هزار و ۶۵۳ مورد ابتلای جدید و ۱۸ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳۴ هزار و ۳۱ مورد رسید.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها هنوز در صدر است. تاکنون ۱۰۶ میلیون و ۹۷ هزار و ۴۷۸ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۶۷۷ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۷۹ مورد جدید به شمار بیماران ۱۶ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در کلمبیا روز گذشته ۷۸۳ مورد ابتلای جدید و ۱۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۴۲ هزار و ۷۴۱ مورد رسید.

در هنگ کنگ ۴۷۲ مورد جدید ابتلا و ۱۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۳ هزار و ۶۷۵ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید

جدیدترین آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۷۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور


در کره جنوبی ۲۶ هزار و ۱۴۷ مورد جدید ابتلا و ۱۱ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسیده است.

در فلسطین اشغالی ۱ هزار و ۲۲۲ مورد جدید ابتلا و ۹ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۲ هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است.

در جاماییکا ۶۴ مورد جدید ابتلا و ۹ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳ هزار و ۵۴۵ نفر رسیده است.
در اندونزی روز گذشته ۱ هزار و ۲۴ مورد ابتلای جدید و ۸ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۱ هزار و ۶۴۶ مورد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز