۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: منتظر اعلام زمان بندی برای افتتاح بیمارستان جدید شهدای تجریش هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۹

به گزارش سرطان نیوز، علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:  بیمارستان شهدای تجریش از نظر امکانات زیرساختی،  عمرانی و تجهیزات بیمارستانی آماده است.  

به گفته وی این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس جمهور  افتتاح خواهد شد.  

او بیان کرد: در حال حاضر تیمی از ریاست جمهوری و وزارت بهداشت بازدیدی از بیمارستان جدید شهدای تجریش داشته اند و منتظر اعلام زمان بندی برای افتتاح این بیمارستان توسط ریاست جمهوری هستیم.


بیشتر بخوانید

پوشش غربالگری نوزادان به ۹۸ درصد رسیده است


 او بیان کرد: برنامه ریزی شده بخش‌های  اصلی از بیمارستان قبلی به این بیمارستان منتقل شود، زیرا ساختمان حال حاضر فرسوده بوده و از نظر ایمنی دچار مشکلاتی است.  

او افزود: بخشی از بیمارستان قبلی از نظر سازه‌ای امکان استفاده را دارد که تیم فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال بررسی هستند و احتمالا  بخش‌های قابل استفاده به صورت بیمارستان تک تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: مساحت ساختمان جدید ۶۴ هزار مترمربع در ۱۳ طبقه است که در ضلع جنوب شرقی بیمارستان شهدای تجریش قرار گرفته است. بیمارستان شهدای تجریش ۸۲۰ تختخوابی و  بنای این بیمارستان ضد زلزله است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز