۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و پنجمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۴

 

به گزارش سرطان نیوز، فضلی درباره اعزام کادر درمان به کشور عراق گفت: بیست و پنجمین گروه داوطلب کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر امروز به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: این گروه ۱۷ روز در عتبات عالیات مشغول خدمات رسانی خواهند بود. محل ارائه خدمات پزشکی نیز از درمانگاه الماس شرق تغییر یافته و به خیابان باب القبله امام حسین هتل الملاک انتقال یافته است.


بیشتر بخوانید


معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره دلیل متوقف شدن ارائه خدمات درمانی در هتل الماس شرق گفت: این تصمیم جهت رفاه حال زائران و به دلیل قرار داشتن هتل الماس شرق در فرعی‌های پرازدحام، فاصله زیاد تا حرم‌های مطهر و عدم دسترسی مناسب آمبولانس برای موارد فوریتی اتخاذ شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، فضلی افزود: این گروه ۲۶ نفره شامل پزشک، پزشک عمومی، فوریت های پزشکی، پرستار، تکنیسن دارویی و پذیرش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:51 - 1403/01/09
اهم اقدامات «بیمه سلامت» برای فرار از «تله جمعیتی»
جوانی جمعیت، فرزندآوری و فرار از «تله جمعیتی» از جمله دغدغه‌های جدی کشور طی سال‌های اخیر بوده و در این راستا درمان مناسب و کم‌هزینه زوج‌های نابارور در دستور کار جدی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و در طرح‌هایی مانند بیمه رایگان مادران باردار و کودکان تا ۵ سالگی، گسترش مراکز درمان ناباروری و همچنین گسترش پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری خود را نشان داده است.
09:48 - 1403/01/09
پیگیری‌های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به فوت یکی از متخصصین طرحی، بر پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث تلخ و ناگوار که جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است، تاکید کرد.
پیشنهاد امروز