۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
ذاکر:
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش بیماری اوتیسم در کشور گفت: نهضت ملی برای شناسایی بیماران صعب‌العلاج و اوتیسم قبل و بعد از ازدواج راه‌اندازی شود تا کشور دچار مشکل نشود.
کد خبر: ۶۷۱۹
 

به گزارش سرطان نیوز، سلمان ذاکر در جلسه علنی‌ امروز (دوشنبه) در تذکری گفت: سلامی در تذکر وزیر بهداشت و رییس سازمان بهزیستی گفت: امروز شاهد افزایش بیماران صعب‌العلاج و اوتیسم در کشور هستیم؛ این سوال برای مردم وجود دارد که چقدر بستر شناسایی این بیماری و حمایت های بعد از آن وجود دارد.


بیشتر بخوانید


وی توضیح داد: خانواده ها بعد از 5 سال  متوجه بیماری فرزندشان می‌شوند؛ در این شرایط کوتاهی هایی در حوزه‌های حمایتی بهزیستی همچون یش‌بینی مراکز درمانی، تفریحی، آموزشی و گفتاردرمانی وجود دارد؛ لازم است نهضت ملی برای شناسایی بیماران صعب‌العلاج و اوتیسم قبل و بعد از ازدواج راه‌اندازی شود تا کشور دچار مشکل نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:58 - 1403/01/29
سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی با اشاره به سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل در کشور و ساخت مکمل‌های گیاهی از دهه ۴۰ گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه تولید مکمل‌ها به دست آورده‌ایم، نتیجه یک نگاه استراتژیک و رویکردی است که در گذشته وجود داشته است.
پیشنهاد امروز