۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی هلال احمر:
رئیس‌جمهور کمک‌های هلال احمر در ترکیه، سوریه و خوی را از جلوه‌های زیبای کار اعضای آن دانست.
کد خبر: ۶۷۱۴

 

به گزارش سرطان نیوز، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم روزجهانی هلال احمر با بیان این‌که «راه خدا از میان خلق می‌گذرد» اظهار کرد: در پرتوی خداخواهی باید دیگرخواهی پدیدار شود.

وی افزود: دلیل این‌که خدمات هلال احمر دلها را تسخیر کرده است به دلیل همین کمک به دیگران است.

رئیس جمهور با بیان این‌که هلال احمر به گستردگی تمام مردم است و بستگی به گروه خاصی ندارد بیان کرد: هلال احمر مرزبندی سیاسی، جغرافیایی، قومی و مذهبی ندارد و خدماتش در اختیار همه مردم است.

رئیسی خطاب به حاضران در این جلسه گفت: کمک های هلال احمر در ترکیه، سوریه و خوی از جلوه های زیبایی کار شماست. به همان میزانی که در سوریه، ترکیه و شهرهای ایران کمک کردید جلوه‌های زیبایی خلق شد. کسی که مورد کمک قرار گرفته هیچ‌گاه این کمک ها را فراموش نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس‌جمهور تأکید کرد: امنیت شغلی نسبت به عزیزانی که در هلال احمر کار میکنند باید بیشتر شود. امیدوارم در سال جاری تلاش‌های بیشتری در این بخش انجام شود.

وی افزود: کمک همه رسانه‌ها به امداد و نجات امروز لازم است، رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیجیتال همگی کمک کنند و صاحبان تریبون هم همراه شوند تا فرهنگ‌سازی و گفتمان امداد و نجات در جامعه گسترش یابد.

رئیسی تاکید کرد: این تبیین باعث می‌شود که ما تلفات انسانی کمتر و کاهش تلفات اموال مردم را داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز