۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از مشخص شدن برنده مناقصه خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۲
برنده مناقصه خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس مشخص شد

به گزارش سرطان نیوز، بهروز رحیمی، در پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ستاد وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۵۹۰ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت، اظهار داشت: در وزارت بهداشت حدود ۶۳۴ هزار پست سازمانی وجود دارد. تعدادی از این نیروها وضعیت شرکتی دارند که حقوق آنها توسط وزارت بهداشت و درآمدهای اختصاصی تأمین می‌شود.

وی افزود: یکی از نکات مثبت بودجه امسال، تثبیت یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به عنوان یکی از منابع پایدار بودجه بود. برای اولین بار در بودجه امسال، ردیفی برای غذای دانشجویان و اتباع بیگانه در نظر گرفته شد.


بیشتر بخوانید


معاون وزیر بهداشت یادآور شد: مناقصه خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس برگزار و شرکت برنده مشخص شده و برنامه داریم که در سال آینده، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس از محل اعتبارات مالیات بر سیگار به ظرفیت کشور اضافه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:51 - 1403/01/09
اهم اقدامات «بیمه سلامت» برای فرار از «تله جمعیتی»
جوانی جمعیت، فرزندآوری و فرار از «تله جمعیتی» از جمله دغدغه‌های جدی کشور طی سال‌های اخیر بوده و در این راستا درمان مناسب و کم‌هزینه زوج‌های نابارور در دستور کار جدی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و در طرح‌هایی مانند بیمه رایگان مادران باردار و کودکان تا ۵ سالگی، گسترش مراکز درمان ناباروری و همچنین گسترش پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری خود را نشان داده است.
09:48 - 1403/01/09
پیگیری‌های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به فوت یکی از متخصصین طرحی، بر پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث تلخ و ناگوار که جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است، تاکید کرد.
پیشنهاد امروز