۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۷۶ بیمار کووید در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۸۲۱

به گزارش سرطان نیوز، از دیروز تا امروز ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۹۰۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.


بیشتر بخوانید

شناسایی ۹۵۶ بیمار جدید کرونایی در کشور/ ۱۲ نفر فوت شدند


۴۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۵۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۹۰۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۸۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۳۹ دُز رسید.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز