۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ارتقای نظام شبکه و توسعه زیرساخت ‌های بهداشتی را از سیاست‌ های اصلی وزارت بهداشت خواند و از تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۴
 

به گزارش سرطان نیوز، دکتر بهروز رحیمی، در جریان سفر به مناطق کم برخوردار استان اصفهان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین شهرستان نطنز و حومه دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، مسیر پیش روی نظام سلامت را روشن و مسئولان را موظف به خدمت بی ‌منت به مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه وضعیت کشور در حوزه سلامت، قبل و بعد از انقلاب را بسیار متفاوت عنوان کرد و افزود: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بلوغ و بالندگی خوبی رسیده و در سال جاری نیز پروژه ‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی متعددی برای خدمت به مردم به بهره ‌برداری رسیده است.


بیشتر بخوانید


رحیمی ارتقای نظام شبکه و توسعه زیرساخت ‌های بهداشتی را از سیاست‌ های اصلی وزارت بهداشت بیان کرده و در ادامه از تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی، حضور مدیران جوان، توانمند و متدین را توأم با نگاه تحولی، از عوامل مهم ارتقای بهره‌ وری در سازمان دانست و یادآور شد: همه مسئولین وظیفه امیدآفرینی در جامعه را دارند و باید این باور در بین آنان به وجود آید که با وجود کمبودها نیز می‌توان مسیر ارائه خدمت به مردم را پیش برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: مولدسازی هم یک تکلیف قانونی و هم فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است و مسئولین باید تلاش کنند از این فرصت به بهترین نحو ممکن در مسیر خدمت بهره گیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
08:25 - 1403/02/04
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از پارسال درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم.
پیشنهاد امروز