۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، برگزاری کنگره شهدای داروسازی و سلامت را نمادی از تاریخ پرافتخار کشور دانست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۰

به گزارش سرطان نیوز، بهرام عین اللهی، روز دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ در پنجمین کنگره شهدای داروسازی و سلامت که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، به موضوع تحریف تاریخ اشاره کرد و گفت: امروزه با یک مشکل اساسی در کشور مواجه هستیم و آن، تحریف تاریخ است که توسط دشمنان ما صورت می‌گیرد.

وی افزود: در کنفرانس مونیخ، عده‌ای خود را انقلابی نشان می‌دهند؛ در حالی که نباید اجازه بدهیم تاریخ توسط این قبیل افراد تحریف شود.

وزیر بهداشت با اشاره به فضای مجازی که محل تحریف تاریخ شده است، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دادارند که به نسل جوان بگوییم چه بر سر کشور گذشته است.

عین اللهی افزود: نسل جوان ما باید از شرایط دوران انقلاب و دفاع مقدس آگاه شود، زیرا فضای مجازی؛ جوانان ما را مشغول خود ساخته است.

وزیر بهداشت، حوزه سلامت را یکی از دستاورد‌های مهم کشور در بعد از انقلاب دانست و گفت: حوزه سلامت کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. زیرا، در بسیاری از شاخص‌های سلامت، از منطقه عقب بودیم.


بیشتر بخوانید


وی در ادامه به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: کرونا برای همه دنیا یکسان بود، ولی باید ببینیم در خروجی کشور‌ها از این پاندمی، چه اتفاقی افتاد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: ایران در حالی که گرفتار تحریم‌ها بود، توانست از این بحران سربلند بیرون بیاید و این واقعیت را در تاریخ خواهند نوشت.

عین اللهی با اشاره به خلف وعده کواکس برای تحویل واکسن کرونا به ایران، گفت: ما پول واکسن‌ها را هم داده بودیم، اما هیچ واکسنی به ما ندادند.

وزیر بهداشت به موفقیت صنعت داروسازی کشور در تولید ۶ نوع واکسن کرونا اشاره کرد و افزود: ما تنها کشور منطقه هستیم که واکسن کرونا تولید کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
09:51 - 1403/01/09
اهم اقدامات «بیمه سلامت» برای فرار از «تله جمعیتی»
جوانی جمعیت، فرزندآوری و فرار از «تله جمعیتی» از جمله دغدغه‌های جدی کشور طی سال‌های اخیر بوده و در این راستا درمان مناسب و کم‌هزینه زوج‌های نابارور در دستور کار جدی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و در طرح‌هایی مانند بیمه رایگان مادران باردار و کودکان تا ۵ سالگی، گسترش مراکز درمان ناباروری و همچنین گسترش پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری خود را نشان داده است.
09:48 - 1403/01/09
پیگیری‌های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به فوت یکی از متخصصین طرحی، بر پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث تلخ و ناگوار که جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است، تاکید کرد.
پیشنهاد امروز