۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مدیر حوادث استان اصفهان از آماده باش اورژانس استان و انجام بیش از ۷ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی تاکنون در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳

به گزارش سرطان نیوز دکتر فرهاد حیدری سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۷ هزار و ۵۱۷ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که ۵ هزار و ۵۱۸ مورد غیرتصادفی و یک هزار و ۹۹۹ مورد تصادفی بوده است.

مدیر حوادث استان اصفهان با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است تصریح کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱، ۴۶هزار و ۴۲ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شده است.

دکتر حیدری خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۳ هزار و ۱۱۸ نفر به بخش اورژانسِ بیمارستان‌های سطح استان اصفهان مراجعه کردند و ۱۷ هزار و ۴۲۶ نفر در بخش اورژانس بیمارستان‌ها بستری شدند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به انجام ۷ هزار و ۸۲۶ مورد بازرسی نظارتی در استان گفت: در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ تا کنون ۲۲۰ مورد بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۳۰ مورد بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۶ هزار ۴۱۸ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۱۶۰ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام گرفته است.

دکتر حیدری اذعان کرد: در این مدت ۴۶ نفر از شهروندانی که بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در استان اصفهان دچار مسمومیت شده اند، از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان استفاده کردند.

وی افزود: در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۹ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۱۷ ایستگاه سلامت نوروزی آماده امداد رسانی در موارد فوریت‌های پزشکی می‌باشد.

دکتر حیدری ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان در محل سه راهی جندق برای پوشش امداد سلامت حوادث احتمالی و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی مستقر می‌باشد طرح امداد سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:58 - 1403/01/29
سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی با اشاره به سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل در کشور و ساخت مکمل‌های گیاهی از دهه ۴۰ گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه تولید مکمل‌ها به دست آورده‌ایم، نتیجه یک نگاه استراتژیک و رویکردی است که در گذشته وجود داشته است.
پیشنهاد امروز