۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛
بر اساس اعلام وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۷۱ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶
فوت ۵۴ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش سرطان نیوز، بر اساس اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۳۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۸۹ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۷۱ نفر رسید.

 

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۵۰ هزار و ۵۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. یک هزار و ۶۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

تا کنون ۴۹ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۵۵۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:58 - 1403/01/29
سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی با اشاره به سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل در کشور و ساخت مکمل‌های گیاهی از دهه ۴۰ گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه تولید مکمل‌ها به دست آورده‌ایم، نتیجه یک نگاه استراتژیک و رویکردی است که در گذشته وجود داشته است.
پیشنهاد امروز