۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این که قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به عدالت در پرداخت کمک می‌کند، گفت: این قانون از دی ماه سال گذشته اجرا شده و پرداختی حاصل از اجرای آن از اواخر بهار امسال انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۲
تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به عدالت در پرداخت کمک می کند

به گزارش سرطان نیوز، عباس عبادی در دومین روز از سال نو به صورت سرزده از بیمارستان‌های شهید لواسانی تهران و سوم شعبان شهرستان دماوند بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کادر بهداشت و درمان به سوالات آنها پاسخ و برای رفع دغدغه‌ها و مطالبات، قول پیگیری و مساعدت داد.

وی در این بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز درمانی بازدید و روند درمان و ارائه خدمات مراقبتی به بیماران را بررسی کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید در گفت‌وگویی با پرستاران با ابراز تاسف از مصوب‌نشدن تبدیل وضعیت کادر بهداشت و درمان فعال در بحران کرونا در بودجه سال جاری گفت: این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران پیگیری خواهد شد و امیدوارم مجلس در سال جدید اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشد.

عبادی گفت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از دی ماه سال گذشته عملیاتی شده منتها با توجه به میانگین شش ماه تاخیر پرداخت، وصولی تعرفه‌ کارانه نظام جدید احتمالا در سال جاری و از اواخر بهار اتفاق خواهد افتاد و نحوه محاسبه‌اش از اول دی بر اساس دستورالعمل جدید خواهد بود.

وی اظهار داشت: همکاران پرستار نقش کلیدی و اساسی در دسترسی مردم به خدمات سلامت دارند و برای این که بتوانیم نقش و خدمات‌مان را تخصصی‌تر و گسترده‌تر ارائه دهیم باید نقش پرستار را از بیمارستان به جامعه تسری دهیم و برای رسیدن به این هدف برنامه داریم.

در این بازدید دکتر سعید لک، معاون مدیر کل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری، فروغ مولا، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و مدیران بیمارستان شهید لواسانی دکتر عبادی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید های روز
آخرین اخبار
انتخاب سردبیر
11:58 - 1403/01/29
سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی با اشاره به سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل در کشور و ساخت مکمل‌های گیاهی از دهه ۴۰ گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه تولید مکمل‌ها به دست آورده‌ایم، نتیجه یک نگاه استراتژیک و رویکردی است که در گذشته وجود داشته است.
پیشنهاد امروز